5 دلیل برای تغییر رویکرد طراحان از مک به کامپیوترهای تحت ویندوز

5 دلیل برای تغییر رویکرد طراحان از مک به کامپیوترهای تحت ویندوز - ایسوس ایران
در این مقاله میخوانید:

بسیاری از طراحان گرافیک، طراحان وب، تهیه‌کننده‌های فیلم‌های کارتونی، طراحان صنعتی، معماران و طراحان، به دنبال گذر از مک به کامپیوترهای تحت ویندوز هستند و ZenBook Pro بهترین گزینه برای این تغییر رویکرد است. در اینجا چند دلیل برای برتری ویندوز نسبت به سیستم‌عامل مک و اینکه چرا ZenBook Pro تنها گزینه برای اولین ویندوز PC شما است، مطرح می‌شود.

نمایش سه‌بعدی باورنکردنی

رایانه‌های شخصی تحت ویندوز، در مقایسه با مک، به قابلیت‌های گرافیکی بی‌نهایتی دسترسی دارند. با طیف گسترده‌ای از کارت گرافیک‌های پیشرفته NVIDIA که در دسترس شما است و سیر صعودی ارتقای سیستم‌ها، زمانی که نیازهای پردازشی شما افزایش می‌یابد، کامپیوترهای شخصی تحت ویندوز کاملاً مناسب هستند. به‌عنوان مثال ZenBook Pro، دارای 16 گیگابایت رم پرسرعت 2400 مگاهرتزی، پردازنده اینتل Core i7 و کارت گرافیک Geforce RTX2060 GDDR6 ظرفیت دارد. همه این‌ها برای روان اجرا شدن برنامه‌ها در یک کامپیوتر ظریف، آرام و بی سروصدا است. با این‌همه قدرت، شما قادر هستید مدل‌های 3 بعدی بسیار باشکوه و قوی ارائه دهید و با سرعت فوق‌العاده‌ای طرح‌های اولیه با جزئیات را بسازید.

تصاویر رنگی با کیفیت عالی

داشتن یک نمایشگر واضح و باکیفیت برای افرادی که در زمینه‌ی طراحی کار می‌کنند کاملاً ضروری است. توانایی ایجاد و کار کردن با جزئیات دقیق، بخشی از کار آن‌ها است. آیا نگران هستید که در نمایشگر کامپیوتر شخصی تحت ویندوز، رنگ‌ها با کیفیت واقعی نمایش داده نشوند؟ نگران نباشید. ZenBook Pro دارای نمایشگر زیبای 4 بعدی است که 100 درصد طیف رنگی RGB (رنگ‌های قرمز، سبز و آبی که اساس تصاویر رنگی هستند) را نمایش می‌دهد. جزئیات کار شما واضح و سرزنده خواهند بود.

پشتیبانی کامل از برنامه‌ها

اگرچه احتمالاً بخش کوچکی از برنامه‌های انحصاری مک وجود دارد که مجبورید برای آن‌ها جایگزین پیدا کنید، اما همه برنامه‌های مهم برای طراحان، در ویندوز موجود هستند. مجموعه‌ای کامل از برنامه‌های Adobe و Autodesk برای کامپیوترهای PC موجود است. بیشتر توسعه‌دهندگان اصلی در فضای نرم‌افزارهای طراحی، محصول خود را متناسب با ویندوز ارائه می‌دهند. برخی از برنامه‌ها ازجمله 3D maxها، CorelDRAW و Sony Vegas فقط روی ویندوز اجرا می‌شوند. دنیای گسترده‌ای از ابزارهای جدید وجود دارد که اگر از مک به ویندوز انتقال پیدا کنید، قابل دسترسی هستند.

همانند شما سخت کار می‌کند

اگر عادت دارید با چیزی مانند MacBook Pro کار کنید، از حداکثر 10 ساعت کار کردن با یک بار شارژ، لذت می‌برید. طراحان می‌توانند روزهای طولانی کار کنند، خصوصاً هنگامی‌که محدودیت زمانی دارند. آن‌ها ممکن است 10 ساعت بدون وقفه کار کنند. به همین دلیل کامپیوترهای تحت ویندوز مانند ZenBook Pro به نحوی ساخته شده‌اند که عمر باتری آن‌ها با یک بار شارژ 14 ساعت باشد. این امر در جلسه تجدید نظر شما با مشتری، بسیار مفید است.
قابلیت شارژ سریع (Fast Charging)، لپ‌تاپ ZenBook Pro را قادر می‌سازد تا فقط در 49 دقیقه، 60 درصد باتری را شارژ کند- برای روزهایی که عجله دارید و زمان کمی برای دسترسی به پریز برق دارید، مناسب است.

به هر وسیله‌ای متصل شوید

ممکن است به دلیل کم شدن درگاه‌های ورودی در آخرین نسخه دستگاه مک ناامید شده باشید، خصوصاً وقتی که با درایوهای خارجی زیادی برای ذخیره و نگهداری فایل‌های پروژه‌ها مواجه شده‌اید. لپ‌تاپ‌های ویندوزی به‌طور کلی گزینه‌های بیشتری دارند و ZenBook Pro هم از این قضیه مستثنی نیست. شما می‌توانید از درگاه کارت حافظه جانبی MicroSD، USB 3.1 نوع A و تراشه USB نوع C لذت ببرید. این امر برای انتقال فایل‌های پروژه از حافظه داخلی کامپیوتر و اتصال به دستگاه‌های جانبی مانند تبلت کافی است.
اسلات HDMI می‌تواند برای اتصال به نمایشگرهای خارجی (نمایشگری غیر از نمایشگر کامپیوتر شما) کمک کند، همچنین می‌توانید از درگاه USB نوع C با تکنولوژی Thunderbolt 3 برای اتصال به حداکثر 2 نمایشگر 4 بعدی خارجی استفاده کنید. این امر نیاز به آداپتورها و نگرانی در مورد سازگاری با وسایل جانبی مورد نیاز روزمره را به حداقل می‌رساند.

[porto_products view=”grid” columns=”3″ ids=”7421″]

طراحی ظریف و زیبا

ZenBook Pro بی‌عیب و نقص و ماهرانه طراحی شده است. به‌سرعت متوجه می‌شوید برش‌های طرح الماس، ضخامت باریک 18.9 میلی‌متری، الگوی دایره‌های متحدالمرکز در پشت و لوگوی روشن، همه این موارد با احساس زیبایی‌شناختی شما صحبت می‌کنند. گزینه‌های رنگی آبی رویال و مشکی مات، ZenBook Pro را بی‌نظیر کرده است. بهتر از همه این‌ها، شما یک دستگاه زیبا تحویل می‌گیرید بدون اینکه قدرت لازم برای انجام کارهای روزانه خود را از دست بدهید.
این موارد باید یک پایه محکم برای طراحانی که می‌خواهند برای اولین بار به کامپیوترهای تحت ویندوز روی آورند، را فراهم کند. ZenBook Pro دارای قدرت پردازش گرافیکی باورنکردنی، نمایشگر زنده، نرم‌افزار و سخت‌افزاری که به هر چیزی در دنیا متصل می‌شود و باتری که هرگز از کار نمی‌افتد، است و همه این موارد در یک بسته زیبا قرار گرفته‌اند. اگر هنوز در حال جستجو برای خرید اولین لپ‌تاپ ویندوزی خود هستید، دقت بیشتری به ZenBook Pro داشته باشید. این بهترین کامپیوتر موجود برای طراحان است.

پیشنهاد مطالعه بیشتر

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

سبد خرید
ورود

هنوز حساب کاربری ندارید؟