چرا بیشتر افراد هنگام خرید لپ‌تاپ مخصوص بازی برند ایسوس را انتخاب می‌کنند؟

چرا بیشتر افراد هنگام خرید لپ‌تاپ مخصوص بازی برند ایسوس را انتخاب می‌کنند؟
در این مقاله میخوانید:

لپ‌تاپ‌های ایسوس همواره عملکردی قوی و ظاهری بسیار شیک‌و‌خلاقانه را در اختیار گیمرها قرار داده‌اند. ایسوس یکی از برترین شرکت‌هایی است که در بازار لپ‌تاپ گیمینگ نوآوری‌های تازه‌ای را به بازار عرضه کرده است.  این شرکت از اولین برندهایی است که لپ‌تاپ‌هایی با گرافیک پاسکال (Pascal) انویدیا، پردازنده‌های کبی‌لیک (Kaby Lake) اینتل، فناوری مکس-کیو (Max-Q) انویدیا و لپ‌تاپ‌های بازی واقعیت مجازی (VR-ready) را به علاقه‌مندان صنعت بازی ارائه داده است. اگر شما هم از عاشقان بازی‌های رایانه‌ای هستید، پس این مقاله را از دست ندهید. در این مقاله به مزایای لپ‌تاپ‌های مخصوص بازی ایسوس که آن‌ها را به گزینه‌ی بسیار مناسبی برای گیمرها تبدیل کرده است اشاره می‌کنیم.

ویژگی‌های برتر لپ‌تاپ‌های ایسوس

در واقع این مشخصات سخت‌افزاری لپ‌تاپ شما است که به شما این امکان را می‌دهد تا یک تجربه‌ی روان، مفرح و بی‌عیب و نقص از اجرای بازی‌های مختلف داشته باشید. هیچ‌کس دوست ندارد هنگام اجرای بازی‌های مختلف سیستمش در اصطلاح لگ بزند و یا هنگ کند. در ادامه به مواردی که باعث محبوبیت لپ‌تاپ‌های سری گیمینگ ایسوس میان گیمرها شده‌اند اشاره خواهیم کرد.

طراحی مدرن

در حالی که تمامی رقبا در بازار لپ‌تاپ‌های گیمینگ به‌سختی ترکیب رنگ‌های مشکی و قرمز را در طراحی‌های خود به‌کار می‌برند، ایسوس امّا مسیر متفاوتی را در پیش گرفته است. در لپ‌تاپ‌های ایسوس ترکیبی از رنگ خاکستری و نارنجی استفاده می‌شود که حس خلاقیت، تفاوت و شیک بودن را به کاربران خود القا کند. ایسوس همچنین با ترکیب رنگ‌های مشکی و نارنجی نئون در بعضی از مدل‌های خود، هیجان و خلاقیت را به سرحد خود رسانده است. گرچه ایسوس نیز به‌سادگی می‌توانست مانند سایر رقبا رنگ مشکی و قرمز را در طراحی‌های خود استفاده کند، امّا با این کار به‌همه نشان داد که تا چه حد برای کاربران خود ارزش قائل است و دوست دارد آن‌ها از هر نظر متمایز باشند.

نمایشگر روشن

کمپانی ایسوس لپ‌تاپ‌هایی را ارائه می‌دهد که دارای درخشان‌ترین نمایشگرهای موجود در بازار هستند. روشنایی نمایشگرهای برخی از مدل‌های بالارده‌ی ایسوس حدود 470 (NIT) و روشنایی برخی دیگر از مدل‌های پایین‌رده به 300 نیت هم می‌رسد. علاوه بر این با معرفی هر لپ‌تاپ جدید، ایسوس دائماً رزولوشن‌های صفحه نمایش خود را افزایش می‌دهد.

صفحه کلید با کیفیت بالا

ایسوس هیچگاه در تولید صفحه‌کلیدهای موجود در لپ‌تاپ‌های مخصوص بازی خود از نظر کیفیت کوتاهی نکرده است. ایسوس به‌خوبی اهمیت کيفيت عملکرد صفحه‌کلید در لپ‌تاپ‌های گیمینگ را تشخیص داده و تمامی نکات را در طراحی آن رعایت کرده است. یک صفحه کلید معمولی ایسوس 61 گرم نیرو برای فشرده شدن و حداقل 2 میلی‌متر فضا برای حرکت هر کلید را در اختیار کاربر قرار می‌دهد.

نرم افزار

برنامه Asus Gaming Center مجموعه‌ای از ابزارهای مختلف را برای شخصی‌سازی سیستم در اختیار کاربران قرار می‌دهد تا راحتی و لذت بیشتری را هنگام بازی تجربه کنند. به‌عنوان مثال ابزار ROG GameFirst IV به گیمرها این اجازه را می‌دهد تا دسترسی برنامه‌ها به شبکه‌ی وای‌فای را کنترل کنند. این برنامه همچنین دارای مجموعه‌ای از ابزارهای نرم‌افزاری است که در آن کاربران می‌توانند کلید ویندوز (WinKey) را غیرفعال کنند. چراکه WinKey بین دو کلید پرکاربرد Alt و Ctrl  قرار دارد و ممکن است هنگام بازی سهواً فشرده شده و در روند بازی اشکال ایجاد کند.

گارانتی

ایسوس برای تمام لپ‌تاپ‌های بازی خود دو سال گارانتی در نظر گرفته است که یک گزینه‌ی بسیار عالی برای لپ‌تاپ‌های مخصوص بازی به‌شمار می‌رود.

[porto_products view=”list” ids=”5862,2944″]

ارائه بهترین ویژگی‌های ممکن

به‌عنوان مثال، ROG G703 اولین لپ‌تاپ جهان است که نمایشگر 144 هرتزی را پشتیبانی می‌کند و این امکان را در اختیار شما قرار می‌دهد که بازی‌ها را در صفحه نمایش کامل 17 اینچی HD خود و بدون هیچ گونه لگ و کندی اجرا کنید. فقط کافی است آن را با تلویزیون‌های 4k مقایسه کنید. بسیاری از این تلویزیون‌ها حتی امروزه با نرخ رفرش (Refresh Rate) معادل 60 هرتز کار می‌کنند. همچنین این سیستم از ویژگی‌هایی چون پشتی ضدزنگ، عملکرد اورکلاک شده و ویژگی‌های منحصر به فرد Xbox برخوردار است تا تجربه‌ای از اجرای بازی را به شما ارائه دهد که لایق آن هستید.

شما شیفته‌ی لپ‌تاپ‌های مخصوص بازی ایسوس خواهید شد

لپ‌تاپ‌های ایسوس آمیزه‌ای از کیفیت بالا و رنگ‌آمیزی‌ چشم‌نواز هستند. علاوه بر این، دلایل مختلفی وجود دارد که شما را شیفته‌ی لپ‌تاپ‌های ایسوس خواهد کرد:

  • تنظیمات سخت‌افزاری متناسب برای نیازهای بازی شما.
  • بودجه منصفانه و متناسب با کارایی مورد نظر شما.
  • عملکرد عالی هنگام اجرای بازی‌های مختلف.
  • ارائه‌ی آخرین فناوری‌ها و نوآوری‌هایی مانند فناوری Max-Q انویدیا و گرافیک‌های Pascal.

ایسوس همیشه بهترین لپ‌تاپ‌های مخصوص بازی را همگام با جدیدترین فناوری‌ها با طراحی بسیار شکیل و عملکرد بسیار مطلوب به بازار عرضه کرده است. از همه مهمتر، لپ‌تاپ‌های ایسوس مقرون‌به‌صرفه هستند.

شاید بخواهید به جای انتخاب یک مدل از لپ‌تاپ‌های ایسوس، کامپیوتر خانگی خود را ارتقاء دهید، امّا این کار برای شما هزینه‌ی بیشتری دربر خواهد داشت. لپ‌تاپ‌های مخصوص بازی ایسوس همواره به قیمت مناسب و طراحی عالی مشهور هستند. بسیاری از مدل‌های آن حتی با رِید RAID (حافظه ذخیره سازی مجزا) همراه هستند، به‌شکلی که دیگر نگران خرابی‌های دیسک سخت و از دست دادن اطلاعات نخواهید بود.

شما هم تجربیات خود را از لپ‌تاپ‌های مخصوص بازی شرکت ایسوس در قسمت کامنت‌ها زیر همین مطلب با ما به اشتراک بگذارید.

پیشنهاد مطالعه بیشتر

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

سبد خرید
ورود

هنوز حساب کاربری ندارید؟