قوانین و مقررات ایسوس ایران

از ایسوس ایران، قانونمند خرید کنید...
قوانین و مقررات ایسوس ایران

ایسوس ایران به عنوان نمایندگی فروش آنلاین محصولات ایسوس در بازار ایران، سرویس های خود را مطابق با قوانین و مقررات مشخصی در اختیار کاربران قرار می دهد.

قوانین و مقررات فروش

  1. کالاهای موجود در ایسوس ایران دارای گارانتی اصلی (یکپارچه سازگار- آواژنگ-حامی) بوده و امکان فروش محصولات بدون گارانتی وجود ندارد. این موضوع به علت رعایت حقوق مشتریان و همچنین تبعیت از قوانین حاکم بر بازار تجهیزات الکترونیک کشور است.
  1. هنگام خرید نیاز است تا مشتریان گرامی مشخصات خود را به صورت کامل و صحیح در سایت وارد کنند. علت این امر، پیگیری راحت تر سفارشات و داشتن یک بانک اطلاعاتی جامع از مشتریان ایسوس است که به ما در بهبود خدمات کمک شایانی می کند.
  2. با توجه به محدودیت 50 میلیون تومانی خرید از کارت بانکی به صورت اینترنتی، در صورت انتخاب کالای بالای 50 میلیون تومان، حتماً محصول را به سبد خرید اضافه کرده و با کارشناسان ما برای پرداخت وجه کالا تماس بگیرید.
  1. ارسال محصولات در تهران توسط پیک و زیر دو ساعت صورت می گیرد. در مورد ارسال به شهرستان نیز محصولات ظرف دو روز پس از ثبت سفارش به دست مشتریان می رسد.
  1. خدمات 3 ساله گارانتی نرم افزاری ایسوس ایران، روی تمام محصولات ایسوس قرار داشته و می توانید از خدمت نصب ویندوز و نرم افزار این گارانتی بهره مند شوید. در صورت عدم تمایل به انجام این کار، حتماً در باکس انتخاب سیستم عامل، گزینه “نیازی به نصب ویندوز ندارم” را انتخاب کنید.

قوانین بازگشت کالا فروشگاه ایسوس ایران امکان بازگشت کالا تا ده روز را به کاربران خریدار محصولات ایسوس ایران ارائه می کند.

شرایط بازگشت کالا به شرح زیر است:

    1. بازگشت کالا به منزله بازگشت از خرید نبوده و کالا بازگشت خورده با مدل مشابه و یا در مواردی با درخواست کاربر با مدل بالاتر (با دریافت ما به التفاوت) تعویض می شود.
    2. برای بازگشت کالا، محصول از نظر ظاهری و فنی نباید مشکل داشته باشد. در غیر این صورت مجموعه از پذیرش و تعویض دستگاه معذور بوده و این امتیاز از کاربر سلب می گردد.
    3. توجه به این نکته مهم است که بعد از گذشت 10 روز از زمان خرید و دریافت کالا، شرایط بازگشت و تعویض شامل حال کاربران نبوده و این قابلیت برای این عزیزان فراهم نمی باشد.

فروشگاه ایسوس ایران با توجه به فعالیت در خاک کشور، در کنار قوانین فوق، به قوانین حاکم بر بازار کشور که توسط وزارت صنعت، معدن و تجارت و نهاد های حکومتی تصویب شده است، پایبند بوده و تمامی فعالیت های خود را مطابق قوانین جمهوری اسلامی ایران انجام می دهد.